ח"כ רביבו: "יש בתקציב עשרות בשורות לאזרח הקטן"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רביבו: "יש בתקציב עשרות בשורות לאזרח הקטן"

    ח"כ אליהו רביבו במהדורת הבוקר: "בתקציב שעבר יש עשרות סעיפים שנוגעים באזרח הקטן. כלל השווקים בעולם חווים טלטלה חזקה. אנחנו נאבקים שהאינפלציה תישאר מרוסנת"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוקר המחיה: ח"כ אליהו רביבו (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) ואמר כי "בתקציב שעבר יש עשרות סעיפים שנוגעים באזרח הקטן. החל מנקודות זיכוי להורים עובדים, דרך חינוך חינם 0-3. הקלה לעסקים קטנים ע"י צמצום הבירוקרטיה, הורדת מחירי העוף ועוד". 

    לדבריו "כלל השווקים בעולם חווים טלטלה חזקה. אנחנו חלק מכלל כלכלת השוק החופשי. אנחנו נאבקים שהאינפלציה תישאר מרוסנת ושהשווקים לא ישפיעו על האזרח הקטן. מחיר החלב עלה פחות ממה שהיה אמור לעלות". 

    רביבו התייחס לטענות של כלכלנים נגד הכספים הקואליציוניים: "אני מציע לאותם כלכלנים לעסוק בכלכלה נקיה ולא מטעם. כל דבר שהממשלה הזו מקבלת על עצמה תמיד יש אנשים בצבא, בכלכלה, בבנקים, בדיור, בתחבורה ובביטחון שמסבירים למה ההחלטות שלנו יסבו נזק".

    עוד אמר: "אני משוכנע שהעברת התקציב משדרת מסר לאופוזיציה ולשותפים שלנו על יציבות; לא משנה מה נעשה, אפילו שהרפורמה מוקפאת אבל ההפגנות האנרכיסטיות נמשכות ביתר שאת".



    0 תגובות